Klacht melden – Huisartsenpraktijk de Hooge – Spijkenisse
Nieuwe telefooncentrale

U krijgt in het nieuwe telefoonsysteem meer opties, zoals de mogelijkheid om niet meer te hoeven wachten. Wij kunnen u terugbellen! Uiteraard heeft u ook altijd nog de keus om wel te blijven wachten, maar de wachttijd is hetzelfde als de terugbeltijd. Ook op momenten dat wij de telefoon niet direct kunnen beantwoorden kunt u bellen voor een terugbel afspraak of herhaalrecepten.

Huisartsenpraktijk de Hooge Theemsweg 9 3201 LT Spijkenisse
Klacht melden

Klacht melden

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord